• Carl Gross

 

Carl Gross

Férfias. Társaságkedvelő. Becsületes.
Szerethető üzleti divat férfiaknak.
Mi tesz egy férfit férfivé? Mi különbözteti meg őt? Mik az igényei és eszméi? A modern üzleti márka, a Carl Gross válasza: az rokonszenv, a becsületesség és a férfiasság. A Carl Gross értékeinek meghatározása a következetesen orientált megjelenésben rejlik. Mindig az aktuális divat szerint, lépést tartva az idővel alakítják ki a kollekciójukat, amely a kifinomult alkalmi öltönyöktől az üzleti megjelenésen át a sportos árura és kiegészítőkre is kiterjed. A legfinomabb részleteket első osztályú kivitelezés és funkciók, illetve a legkiválóbb olasz alapanyagok biztosítják. A hagyományos kézművesség és a szabás is nyilvánvaló és látható minden stílusban, nem tévesztve szem elől a kortárs szellemet.
A családi vállalat 1925-ben alakult, azóta nemzetközileg elismert, megbízható férfi divat márkává nőtte ki magát.